niedziela, 29 grudnia 2013

" True Story „


  Był 2010r. One Direction zajęło 3 miejsce w X- facto’rze i zaczęli robić karierę. Byłam szczęśliwa bo miałam wspaniałego chłopaka , który mnie kochał( przynajmniej tak mi się wydawało ). Poszłam do szkoły jak zazwyczaj w poniedziałek , przywitałam się z Bartkiem ( Tak miał na imię mój chłopak ) On zaczął rozmawiać z kolegą o jakimś zespole , o którym nie miałam pojęcia. Nazywał się One Direction. Strasznie ich obrażał. Po szkole z ciekawości zobaczyłam w Googla’h co to za zespół. Przejrzałam wszystkie zdjęcia , obejrzałam odcinki z X faktora , w których występowali , obejrzałam również wszystkie filmiki „ Funny Moments „ przesłuchałam „ What Makess You Beautiful „ i się ZAKOCHAŁAM !!! Od tego momentu byłam ich fanką . Zaczęłam się spotykać z innymi fankami i tak jakoś zostałam directionerką. Bartek dowiedział się o tym i ze mną zerwał. Nie żałuje tego Do dziś jestem wierna directionerką . Minęły 3 lata , a ja ich jeszcze mocniej kocham niż wtedy Cieszę się , że jestem z nimi a nie z chłopakiem , który tak naprawdę mnie nie kochał. Oni nawet nie wiedza , że istnieję , ale wiem że mnie bardzo kochają Agata ♥ 




1 komentarz: