poniedziałek, 30 grudnia 2013

To dla Ciebie...

Miłość..... Miłość do niego była... wielka,większa niż jakakolwiek . Lecz ona ciągnęła za sobą przeszkody ,które Ty i .... Zayn próbowaliście pokonać.Przeszkodami byli Paparazzi ,którzy niedawali Wam spokoju i Cię każdym kroku obrażali ... ale przeszkodą były też niektóre fanki .Zayn gdy to wszystko widział bardzo się denerwował ,a ty ten ból tumiłaś w sobie i udawałaś ,że wszystko kest Ok , choć tak naprawdę nie było .
Każdego dnia gdy wstawałaś z łóżka mówiłaś "Nie poddawaj się ,uwierz ,że wszystko będzie dobrze :'( " Wtedy Zayn cię przytulał brał gitarę i śpiewał to : Muszisz to Włączyć ! 

Teraz włączcie to :WŁĄCZ :'(

Czwartek 1 grudnia .
Zayn miał wtedy mini koncert w Nowym Jorku ,Ty nie pojechałaś . Zadzwoniła do Ciebie 
Danielle i poszłyście razem do centrum handlowego na zakupy ,ale to skończyło się źle ... Wychodziłyście ze sklepu z obuwiem ,gdy nagle opkrążyły Was paparazzi i strasznie Cię poniżali. Ty schowałaś się za szalikem ,wtedy zaczełaś cichutko płakać :'(
Z tłumu wyciągną Was Paul .Podziękowałaś mu i od razu poszłaś do domu .Siedziałaś tak i gdy już miałaś dzwonić do Zayna ,chłopak wbiegł do domu i Cię przytulił ...Powiedział "Mówiłem ,że to nie będzie łatwe " . Rano gdy się obudziłaś nie było koło Ciebie Zatna ,poszłaś do kuchni na stole leżał list...Wziełaś go do ręki i zaczełaś czytać ...:

                                                          Moja Najdroższa ♥
             Od początku wiedziałem ,że to nie bedzie łatwe ...Od kiedy Cię zobaczyłem ,wiedziałem że jesteś tą jedyną .Pamiętaj gdy będzie Ci źle ,przpomni sobie te chwile kiedy my się poznali i gdy zbłaźniłem się przed tobą tańcząc kankana :D I kiedy my razem się śmiali . Pamiętaj ,że będę Cię kochać zawsze .I że to co teraz robie łamie mi i tobie serce.Ale ja to robie bo Cię Kocham...
                                                                                              
                                                             Twój Zayn...

Po tym liście siadłaś i ciuchutko powiedziałaś :"Kocham Cię , i nigdy nikogo nie pokocham tak jak Ciebie ". 
Po twoim policzku spłyneło miliony łez..... :'(



                                       

                                                                           Koniec .

No , więc oto moje dzieło ;)

Kamila ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz